Kokia nauda?

Ne viską galima pamatuoti naudos principu.
Kalbant įprastų, naudos koordinačių rėmuose, galima sakyti, kad meditacijos praktika mažina įtampą prote, leidžia pasijausti ramiau, todėl ‘efektas” gali pasireikšti labai įvairiai. Geresnis sąntykis su savimi ir aplinkiniais, geresnė emocinė pusiausvyra, tiesiog geresnė nuotaika, o iš čia ir visa kita.

Meditacija gali suteikti šansą išmokti matyti protą kaip protą, išsitapatinti su juo ir pažinti labiau autentišką egzistenciją.
Kad ir minimali distancija su dalykais, vykstančiais prote, gali reikšti visiškai kitą gyvenimo kokybę. Psichikos lygmenyje tai reikštų, k

Žodžių lygmeny tai nėra sudėtinga, tačiau kasdienybėje nesunku pastebėti, kad nesi savo dėmesio šeimyninkas. Tavo dėmesį kraipo kas netingi, mažiausiai tu pats. Meditacija skirta visų pirma tam, kad aiškiai pamatytum šią savo situaciją. Jos suvokimas gali iš esmės pakeisti šią saves/protokryptį į labiau autentišką, kas neišvengiamai pasireiškia kaip labiau autentiškas buvimas su savimi, tai neišvengiamai keičia “vidinę” atmosferą ir pamažu keičia gyvenseną į labiau harmoningą. Matymo kampas. Priėmimas. Išraiška.

Meditacijos praktika, atkeliavusi iš praeities tūkstantmečių gelmės, skirta atrasti, sugražinti šią dėmesio kokybę, pakeičiančią gyvenim